اجاره ویلا جنگلی کلاردشت

اجاره روزانه ویلا کلاردشت > اجاره ویلا جنگلی کلاردشت
اجاره ویلا جنگلی کلاردشت

اگر به دنبال زیباترین و سرسبز ترین شهرهای شمالی ایران هستید، شهرستان کلاردشت جزء برترین شهر های خوش آب و هوای ایران و جهان می باشد که به همین علت اجاره ویلا جنگلی کلاردشت خالی از لطف نیست! شما برای اقامت کوتاه مدت در این شهرستان بسیار خوش آب و هوا لازم نیست تا حتما اقدام به خرید ویلا کنید! چراکه ویلاهایی بسیار جذاب در سبک های مختلف سنتی و مدرن در انواع قیمت ها در این شهرستان وجود دارد. شما می توانید به آسانی و با خیالی آسوده ویلای جنگلی دلخواه خود را در کلاردشت به وسیله سایت خدمات رفاهی ویلا سرسبز رزرو نمایید. در ادامه با ما باشید تا شما را هرچه بیشتر با مزایای تمام نشدنی شهرستان کلاردشت و اجاره ویلا جنگی در این شهرستان سرسبز آشنا کنیم.

مزایای اجاره ویلا جنگلی کلاردشت

شهر کلاردشت، منطقه ای جنگلی و طبیعت سرسبز و خوش آب و هوا است این شهر با دریا مسافت طولانی دارد. این امر سبب شده که اکثر ویلاهای این ناحیه در قسمت جنگلی آن وجود داشته باشند. بعضی از مناطق دیدنی و مشهوری در شهر کلاردشت واقع شده است. به همین علت جهت اجاره ویلا جنگلی کلاردشت باید بودجه بالایی بپردازیم. ولی بعضی از ویلاها در روستاهای کوچک این دنیای رویایی قرار دارند که هزینه آنها در مقابل ویلاهای کلاسیک و شیک پایین تر هستند.

ویلاهایی که در جنگل های بسیار دلنشین کلاردشت موجود می باشند از جذابیت بالاتری در مقایسه با سایر مکان های اقامتی این شهر برخوردار می‌باشند. اجاره ویلا جنگلی کلاردشت نمونه ای از گزینه های انتخابی مسافران داخلی و توریست های خارجی است که می توانند جهت استراحت خود و خانواده محترمشان در این منطقه از شهر کلاردشت را از قبل رزرو کنند تا به محض رسیدن به مقصد بتوانند به آنجا بروند و از سکونت و استراحت در آن لذت ببرند.

شهرهای دیدنی کلاردشت

معرفی کلاردشت
شهرهای دیدنی کلاردشت

شهرستان کلاردشت در سمت غرب استان  مازندران قرار گرفته است. این ناحیه به دلیل برخورداری از آب و هوای بسیار تمیز و پاکیزه و همچنین طبیعت سرسبز و قشنگی که دارد نزد مردم ایران زمین خیلی معروف می باشد. موضوع اجاره ویلا جنگلی کلاردشت برای مسافران جهت اقامت چند روزه بسیار محبوب تر از هتل ها و سوئیت های این شهر می باشد.

این شهر تا استان تهران دو و نیم ساعت زمان می برد و کمتر از یک ساعت با دریای بیکران، از جاده هیجان انگیز جنگلی عباس آباد می باشد. این حوزه از شهر مازندران دشت عظیمی است در بین کوهستان های شهر کرج، سطح ارتفاعی این دشت از سطح دریای آبی خزر هزار و دویست و پنجاه متر است. هوای منطقه کلاردشت در همه روزهای سال فاقد شرجی و سرد می باشد.

از فایده بخش کلاردشت در قیاس با شهرهای چالوس و کلارآباد و متل قو شرجی نبودن آن است. هر سال تقریبا هفتصد هزار گردشگر درون ایران و بیرون کشور این شهر بهشتی را برای سفر و آرامش روح و روان خود برمی گزینند. که بیشتر آنها ترجیح می دهند اجاره ویلا جنگلی کلاردشت را از قبل تهیه کنند. گرفتن و بردن سوغاتی یک هدیه ناقابل و به یادماندنی برای افرادی است که برای ما عزیز هستند و همسفر ما نبودند.

سوغاتی نشانه‌ای از به یاد بودن اشخاص در سفر می باشد. سوغات یک نمونه از آداب و رسوم تفکیک ناپذیری ایرانیان است که آنها سعی میکنند بهترین و یادگاری ترین محصول مشهور و سنتی آن شهر را بخرند و به عنوان سوغات به شهر خود ببرند.

با صفا ترین مکان های دیدنی شهر کلاردشت

  • دهکده مازیچال
    از ابرها هم بالاتر می باشد، که یک دهکده بسیار کوچکی است که با رفتن به آنجا، احساس می کنید بر روی ابرها قرار گرفته اید.
  • دریاچه ولشت
    صید ماهی در سطح بالای رودخانه که درون آن حیواناتی چون از قبیل اردک، غاز، مار آبی، ماهی و قورباغه زندگی می کنند. که از طریق باران و چشمه های زیرزمینی، دریاچه مملو از آب می شود.
  • علم کوه
    به رنگ نور، پس از دماوند دومین کوه بلند ایران علم کوه است که در طرف جنوب دریای مازندران و رشته کوه البرز واقع شده است.

سوغات شهر “بهشت خدا” کلاردشت

صنایع دستی
صنایع دستی شهر کلاردشت

در ادامه چند نمونه از سوغات شهر کلاردشت را برای شما کاربران محترم جهت آشنایی با آنها ذکر می کنیم:

شیرینی های خوش طعم کلاردشت

  • پشت زیک
    نمونه ای از شیرینی های بسیار لذیذ این ناحیه از ایران است. زیک منظور پرنده ای است که در شمال کشور ایران سکونت دارد و مردم مازندران به دلیل رنگ این شیرینی آن را پرنده پشت زیک می نامند.
  • آغوز نون
    یک نمونه دیگر از خوراکیهای بسیار مقوی شهر کلاردشت است که می توانید به عنوان سوغات فراهم کنید.
  • رشته به رشته یا رشته خودکار
    از مشهورترین شیرینی ها و سوغات این منطقه است خوراک رشته خوشکار یکی از شیرینی های محبوب و خوشمزه در بین طرفداران پروپاقرص شمال ایران می باشد.
  • قماق
    نوعی از سوغات کلاردشت قماق می باشد. قماق، مدلی از شیرینی جات سنتی این شهر است که فاقد شکر است و موادی مانند شنبلیله، آرد گندم، کره، تخم مرغ ، جعفری و پیاز در تهیه آن مصرف می کنند.

صنایع دستی بی‌ نظیر کلاردشت

افزایش طول عمر این کالا باعث می‌شود تا بتوانیم برای مدت زیادی آنها را مصرف کنیم و یک یادگاری از شهر کلاردشت برای ما محسوب می شود هنگامی که آن مشاهده می کنیم ما را به یاد خاطرات خوب سفرمان به این شهر زیبا می اندازد.

سوغات کلاردشت
سوغات شهر کلاردشت برای مسافران

این صنایع دستی عبارتند از:

  • قالی کلاردشت
  • ساچیم بافی
  • جاجیم بافی
  • گلیم بافی
  • ظرف های سفالی

سخن آخر

در این مبحث با بعضی از سوغات منطقه کلاردشت اطلاعات کافی کسب کردیم. ممکن است بخاطر این سوغاتی های لذت بخش و بسیار با ارزش، تمایل به مسافرت به شهر زیبای خدا کلاردشت پیدا کرده باشید. بنابراین اگر به جستجوی یک اقامتگاه مناسب و دلباز در این بخش از استان مازندران می باشید و نمی دانید چطور یک مکان دلنواز برای خود و خانواده محترمتان فراهم کنید، مجموعه ما همراه لحظه به لحظه و همیشگی شما مسافران گرامی می باشد. مجموعه اجاره ویلا جنگلی کلاردشت در خدمت شما همراهان عزیز داخلی و خارجی می باشد.

سوالات متداول در مورد اجاره ویلا جنگلی کلاردشت

  1. سوغات شهر کلاردشت را نام ببرید؟
    انواع شیرینی های دلنشین و صنایع دستی به یادماندنی.
  2. کلاردشت در کجای شهر مازندران قرار دارد؟
    سمت غرب مازندران.
  3. فاصله این شهر تا شهر تهران چند ساعت است؟
    این فاصله حدود دو و نیم ساعت است.
4.8/5 - (6 امتیاز)

در این بخش پربازدید ترین مقالات ویلا سرسبز قرار داده می شود.

مقاله 

مقاله 

مقاله

 

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)