ملک شومینه هیزمی ندارد.

برگزاری مراسم مجاز است.

استعمال دخانیات و قلیون ازاد است.

مدارک مورد نیاز جهت رزرو کارت ملی هوشمند یا گواهینامه هوشمند الزامی است

حداکثر ظرفیت دوخواب ۵ نفر میباشد. کودک در هر سنی جزو نفرات حساب میشود توجه فرمایید

مشاهده “دقیق عکس ها “و ارسال عکس فیش بانکی از بیعانه هزینه اقامت(50% از هزینه کل اقامت ) و قبض صادر شده به منزله تاییدیه رزرو از طرف مهمان و میزبان می باشد.

“تسویه ” مابقی حساب در دفتر مجموعه بعد از مشاهده واحد رزو شده و تطبیق “عکس” از واحد انتخاب شده(چک کردن عکس و ملک ) با خود واحد صورت میگیرد.(جهت تسویه حساب ،کارت بانکی همراه داشته باشید )

کنسلی رزرو به هیچ عنوان صورت نمیگیرد ،لازم به ذکر است جابه جایی در تاریخ (موکول کردن به تاریخ دیگر )امکانپذیر نمیباشد.

لازم به ذکر است مهمانی که تصمیم به کاهش شب های اقامت بعد از تایید رزرو (تلفنی یا در هنگام تحویل ملک )را دارد ،رزرو فسخ شده و عودت مبلغ صورت نمیگیرد.

امکان کنسلی به هیچ وجه نداریم.لطفا در انتخاب خود دقت کنید. به دلیل اینکه ملک طبق درخواستتان برای شما نگه داشته میشود و امکان رزرو برای مهمان بعدی وجود ندارد و نمیتوانیم رزروی انجام دهیم به این خاطر در انتخاب خود دقت نمایید و امکان کنسلی نداریم .

مشتریانی که تعداد 5 نفر(بیشتر از یک خودرو) به بالا دارند ودیعه 600 هزار تومان به حساب مالک واریز میکنند در صورتیکه تعداد نفرات انها در لحظه ورود یا در طول اقامت زیاد شود به ازای هر نفر هر شب 100 تومن از این مبلع کسر خواهد شد. در ایام تعطیلات هزینه نفر اضافه تغییر میکند .

کودک در هرسنی جزو نفرات حساب می شود (حتی نوزاد).

ظرفیت پارکینگ 4خودرو است و پارکینگ روباز است و مسقف نیست.

بیشتر از حداکثر ظرفیت ذکر شده اجازه ورود به ملک داده نمیشود و وجه پرداخت شده هم عودت داده نمیشوددر صورت افزایش تعداد نفرات نفری 100هزار تومن هر شب به ازای هر نفر دریافت میگردد .امکانات ، ظروف و کالای خواب فقط برای 4 نفر در ملک مهیا است .

ورود حیوان خانگی بلامانع میباشد حیوان خانگی فقط در داخل منزل نگه داری شود و در داخل محوطه اجازه گردش ندارد ضمنا ملک تمیز تحویل داده میشود و تمیز هم تحویل گرفته میشود ؛ وقبل از تحویل کلید مبلغ 600 هزار تومان ودیعه دریافت میگردد در هنگام تخلیه اگر ملک سالم و تمیز تحویل داده شود عودت داده میشود

ملک باتمام وسایل وامکانات سالم تحویل مشتری داده میشود در هنگام تخلیه ملک در صورت نبود و نقص و… هر وسیله ایی که در ملک اجاره ایی موجود است به عهده مشتری میباشد و دریافت میگردد

مهانانی که اکیپ پسرانه هستند و یا خانواده هایی که کودک همراه دارند جهت رزرو خود 600 هزار تومان به عنوان ودیعه نزد مالک به امانت واریز میکنند . در صورت بروز خسارت و یا درخواست ساعتی و یا افزایش تعداد نفرات در طول اقامت از این مبلغ کسر می گردد.

ساعت تخلیه 13(ساعت ورود مهمان به ملک مد نظر نیست )و ساعت تحویل ۱۵ می باشد. قبل از ساعت ۱۵ پذیرش صورت نمیگیرد .

در صورت تحویل ملک بعد از ساعت تخلیه 13 بدون هماهنگی با مالک ، به ازای هر یک ساعت مبلغ 150 هزار تومان جریمه دریافت می گردد.

در خواست ساعت اضافه بعد از ساعت 13 (ساعت تخلیه ) فقط با هماهنگی مالک امکان پذیر است و به ازای هر ساعت مبلغ 80 هزار تومان دریافت می گردد. این گزینه حداکثر تا ساعت 5 بعد از ظهر امکان پذیر است و بعد از ساعت 5 بعدازظهر هزینه کامل یک شب اقامت دریافت می گردد.

سپاسگذار خواهیم بود در حفظ و نگه داری امکانات موجود در ملک کوشا باشید . جهت رفاه شما امکانات و وسایل ضروری بدون عیب و نقص موجود است.در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.ضمن اینکه هرگونه نقصی (عدم وجود و شکستگی و سوختگی و لب پر و….. )در هنگام خروج چک خواهد شد و هزینه خسارت به عهدهشما مهمان عزیز می باشد.

مشاهده “دقیق عکس ها “و ارسال عکس فیش بانکی از بیعانه هزینه اقامت(50% از هزینه کل اقامت ) و قبض صادر شده به منزله تاییدیه رزرو از طرف مهمان و میزبان می باشد.

“تسویه ” مابقی حساب در دفتر مجموعه بعد از مشاهده واحد رزو شده و تطبیق “عکس” از واحد انتخاب شده(چک کردن عکس و ملک ) با خود واحد صورت میگیرد.(جهت تسویه حساب ،کارت بانکی همراه داشته باشید ) .

این ملک هتل 5 ستاره نیست لطفا تقاضای اپشنهای دیگری که در سایت قید نشده را (دمپایی، دستمال،مسواک،خمیردندان،حوله ، چند دست ظروف اضافه برای کمتر خسته شدن، شامپو ، صابون ، دستمال مرطوب ، دستمالهای ضد عفونی،اتو، سشوار، ملافه …) نداشته باشید صرفا موارد ضروری که در سایت قید شده ارایه داده میشود

پیک کرونا: درصورت مسدود شدن تمامی جاده های منتهی به اقامتگاه به دلیل پیک کرونا،پس از بررسی جاده ها و تایید مسدودی در روز ورود ،مبلغ رزرو عودت می گردد.محدودیت عبور افراد واکسینه نشده سامل این گارانتی نمی شود.

ساختار کوهستانی و جنگلی کلاردشت دارای آب و هوای خشک و کوهستانی است، گرچه در حوزه استان مازندران است. اما وجود رشته کوههای جنگلی فیمابین کلاردشت و دریای خزر موجب متوقف شدن رطوبت در دامنه های آن گردیده است و در نتیجه کلاردشت استثناً دارای رطوبت شمال نمی باشد. بخشی از بارندگی ها در ارتفاعات کلاردشت به صورت برف است که این خود دلیل خنک بودن هوای کلاردشت خصوصا در فصل تابستان (روزهای خنک و شب های سرد را دارد)می باشد و نیاز به وسایل سرمایشی نیست. از این رو کولر و پنکه در ملک موجود نیست.