مزیت اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت

اجاره روزانه ویلا کلاردشت > مزیت اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت
مزیت اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت

مزیت اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت

از سفرهای رویارویی و جذاب این است که در سوئیت و یا کلبه چوبی در دل جنگل و در آرامش مطلق و طبیعت بکر باشیم. اگر تا به حال تجربه اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت را نداشتید، پیشنهاد می شود با ویلا سرسبز آن را امتحان نمایید. انواع کلبه چوبی با امکانات فوق العاده و رفاهی در ویلا سرسبز برای مسافران عزیز وجود دارد.

بسیاری از مسافران و توریست ها خواهان اقامت در کلبه های چوبی در کلاردشت را دارند و مهم ترین علت آن، وجود آرامش و سکوت و دوری از هیاهو و شلوغی های شهر است. اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت، می تواند تجربه ای تکرار نشدنی و خاطره انگیز برای شما باشد.

کلبه چوبی  چیست؟

قیمت اجاره کلبه چوبی
کلبه چوبی  چیست؟

کلبه های چوبی خانه هایی هستند که در ساخت آن ها بیشتر از متریال چوب استفاده شده است. جدیدا از متریال طرح چوب هم در ساخت این کلبه ها استفاده می شود که هم زیبا هستند و هم مقاومت خوبی دارند. ساخت این کلبه ها برای طبیعت و محیط زیست، اسیب و صدمه ای ایجاد نمی کند و حتی باعث زیباتر دیده شدن فضای طبیعی می شود.

استراحت و اقامت موقتی برای کسب آرامش در این کلبه ها بسیار لذت بخش است و بیدار شدن صبح با صدای پرندگان و طبیعت بکر از ویژگی های فوق العاده کلبه های چوبی است.

کلبه های چوبی دارای سقف شیروانی هستند و مقاومت و استحکام خوبی دارند. برای هر منطقه آب و هوایی مناسی هستند و مناسب منطقه کوهستانی و زیبای کلاردشت هم می باشند. شیروانی این کلبه ها برای اب و هوای بارانی منطقه کلاردشت مناسب و سازگار است.

اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت در همه فصل ها لذت و جذابیت خاص خودش را دارد. می توانید در کلبه های چوبی که طبیعت را القاء می کند، چای هیزمی و اتیشی نوش جان نمایید و از تماشای طبیعت لذت ببرید.

اگر دوست دارید اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت را تجربه نمایید می توانید از طریق وبسایت معتبر ویلا سرسبز برای اجاره ویلا در کلاردشت اقدام نمایید.

ویژگی اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت

کلبه های چوبی در منطقه کلاردشت در دل جنگل و طبیت بکر قرار دارند. بیشتر کلبه ها دارای پنجره های بزرگی هستند که به طبیعت دید دارند و ویو زیبایی خلق می شود. برخی دارای تراس های بزرگ و زیبا هستند که امکانات باربیکیو و گرمایشی هم دارند. می توانید صبحانه و ناهار خود را در این تراس های رو به طبیعت و درختان زیبا میل نمایید.

برخی از کلبه ها در جنگل عباس آباد کلاردشت و برخی دیگر رو به جنگل های علم کوه هستند. از بابت امنیت و حفاظت وسایل نقلیه هم خیالتان راحت باشد.

از دیگر ویژگی های اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت وجود سیستم گرمایشی مناسب است و اصولا هم منطقه کلاردشت به سیستم سرمایشی نیازی ندارد.

ویو جنگل از اصلی ترین خصوصیات این کلبه ها است که در اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت ان را تجربه خواهید کرد.

اجاره کلبه چوبی سوئیسی در کلاردشت

اجاره ویلا چوبی لوکس
اجاره کلبه چوبی سوئیسی در کلاردشت

از کلبه های چوبی که بسیار طرفدار دارد و بیشتر مسافران و توریست ها علاقه به رزرو ان را دارند، اقامت در کلبه چوبی سوئیسی است. طراحی این کلبه ها بسیار زیبا و خاص است. برای گذراندن تعطیلات بسیار مناسب هستند و خاطره خوب و ماندگاری خلق می شود.

کلبه های سوئیسی دارای سقف بلند هستند و دو طبقه و سه طبقه هستند. در طبقه اول کلبه های چوبی سوئیسی، فضای نشیمن بسیار یزرگی قرار دارد و اتاق خواب ها معمولا در طبقات بالا هستند. سرویس بهداشتی و حمام هم عموما در طبقات اول قرار دارند.

این کلبه ها دارای اتاق های زیر شیروانی هستند که بسیار خاص و رویایی هستند. دیوارهای جلویی و عقبی در کلبه های چوبی سوئیسی دارای پنجره های بزرگ هستند. وجود این پنجره ها هم وی زیبا می آفریند و هم نور مناسب و کافی وارد کلبه چوبی می شود. اقامت در کلبه چوبی سوئیسی بیشتر در مناطق جنگلی و کوهستانی چون در کلاردشت است.

قیمت اجاره کلبه چوبی در کلاردشت

قیمت اجاره کلبه چوبی در کلاردشت از ویلا سرسبز
قیمت اجاره کلبه چوبی در کلاردشت

قیمت اجاره اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت بستگی به زمان و مدت اقامت دارد. امکانات کلبه ها با هم متفاوت است و این مورد هم در قیمت اجاره روزانه تاثیر می گذارد. در روزهای اخر هفته و تعطیلات، قیمت اجاره بها برای کلبه های چوبی بیشتر است. یک نکته دیگر اینکه در فصل پاییز و زمستان درخواست اجاره برای کلبه  های چوبی بیشتر است و قیمت ها افزایش پیدا می کند.

اگر می خواهید سفر اقتصادی و مقرون به صرفه داشته باشید، می توانید در اواسط هفته و غیر از روزهای تعطیل اقدام به سفر و رزرو کلبه چوبی در کلاردشت نمایید. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط رزرو وارد وبسایت ویلا سرسبز شده و اطلاعات لازم را با تصاویر واقعی مشاهده نمایید.

رزرو ویلا چوبی در کلاردشت

برای رزرو ویلا و کلبه چوبی در کلاردشت، از طریق وبسایت ها و مراکز معتبر و شناخته شده اقدام نمایید. بهتر است از یک هفته قبل رزرو خود را انجام داده و در تعطیلات حداقل از دو هفته قبل، کلبه چوبی خود را رزرو نمایید.

در نهایت

در این مقاله درباره ویژگی اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت و ویژگی کلبه های سوئیسی کلاردشت و رزرو ان از طریق ویلا سرسبز آشنا شدیم. اکنون وارد ویسایت شده و انواع ویلا و کلبه چوبی با امکانات و شرایط مختلف را مشاهده نمایید. قیمت رزرو اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت در ویلا سرسبز بسیار مناسب می باشد.

سوالات متداول اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت

قیمت اجاره کلبه چوبی در کلاردشت چقدر است؟

قیمت اجاره روزانه کلبه چوبی کلاردشت با توجه به زمان رزرو و امکانات متغیر است. برای اطلاعات بیشتر وارد وبسایت ویلا سرسبز شوید.

در چه زمان هایی قیمت اجاره کلبه های چوبی کم تر است؟

در اوایط هفته و روزهای غیر تعطیلی و در تابستان قیمت اجاره روزانه کلبه های چوبی کم تر از دیگر زمان ها است.

در چه زمان هایی اجاره کلبه های چوبی بیشتر طرفدار دارد؟

در فصل پاییز و زمستان اجاره و اقامت در کلبه چوبی در کلاردشت بیشتر طرفدار دارد. برای رزرو باید زودتر اقدام شود.

آیا ساخت ویلا اختصاصی نیز انجام می گردد؟

بله انجام میشود، طراحی ویلا کلاسیک نیاز به شخص متخصص دارد. خانه ویلایی سبک کلاسیک به دلیل ظاهر زیبا و باشکوه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
Rate this post

در این بخش پربازدید ترین مقالات ویلا سرسبز قرار داده می شود.

مقاله 

مقاله 

مقاله

 

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)