کلاردشت رفتیم کجا بریم؟

اجاره روزانه ویلا کلاردشت > کلاردشت رفتیم کجا بریم؟

کلاردشت رفتیم کجا بریم؟

از مناطق توریستی و بسیار زیبا در شمال کشور، کلاردشت است. هر ساله مسافران زیادی به این منطقه خوش آب و هوا و کوهستانی سفر می کنند. اگر می خواهید بدانید که؛ کلاردشت رفتیم کجا بریم؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با جاهای دیدنی کلاردشت آشنا شویم.

کلاردشت جاهای دیدنی بسیاری دارد. مناطق زیبا و جنگلی و سرسبزی دارد که روح انسان را تازه می کند. هوای خنک و رودخانه های زیبا و پر اب و دشت های سرسبز، روح هر انسانی را تازه می کند. انتخاب کلاردشت برای رفرش شدن و به آرامش رسیدن بهترین انتخاب است.

کاخ اجابیت کلاردشت

اگر علاقه مند به جاهای تاریخی هستید، کاخ اجابیت که در روستای اجابیت قرار دارد را به شما توصیه می کنیم. این کاخ ییلاقی در دوره اول پهلوی ساخته شده است و بسیار زیبا و لوکس است. دارای دکوراسیون چوبی لهستانی و لوسترهای باشکوه آلمانی است. قبل از اجاره ویلا در کلاردشت و راهی شدن برای بازدید از این مکان تاریخی باشکوه، برنامه ریزی داشته باشید. مسجد اجابیت هم در نزدیکی همین عمارت واقع شده است.

روستای کردیچال کلاردشت

از روستاهای زیبا و خوش اب و هوا و بسیار باصفا در کلاردشت، کردیچال است. این روستا دارای رودخانه زیبا و دو امامزاده است. پرندگان زیبا و حیوانات اهلی و وحشی از جاذبه های این روستا هستند که همه ساله، مسافران زیادی را می پذیرد. برای رفتن به روستای کردیچال در اواخر تابستان، لباس گرم داشته باشید، مخصوصا اگر هوا ابری باشد. حتما از این روستای خوش منظره دیدن نمایید.

روستای رودبارک کلاردشت

ویژگی روستاهای کلاردشت
روستای رودبارک کلاردشت

از دیگر روستاهای جذاب و دیدنی در کلاردشت که توصیه می شود حتما از ان دیدن نمایید، روستای خوش آب و هوای رودبارک است. ممکن است اسم این روستا را شنیده باشد زیرا توریستی است و مسافران زیادی را به خود می گیرد. این روستا به علم کوه راه دارد و افراد کوهنوردان برای صعود به علم کوه از این روستا گذر می کنند.

ویو جنگل، رودخانه پر آب و زیبای سردآبرود، کلبه‌های دیدنی و زیبا در هوای مه‌آلود، تصویری چون نقاشی دارد. اگر نمی دانی که، کلاردشت رفتیم کجا بریم؟ حتما از روستای زیبای رودبارک دیدن نمایید.

پارک جنگلی رودبارک هم در نزدیک همین روستا است که زیبا است و مکان مناسبی برای استراحت و گذراندن روزی پرخاطره است.

جنگل مجل

درباره جنگل مجل
جنگل مجل

از جنگل های فوق العاده زیبا و رویایی در کلاردشت، جنگل مجل است. نزدیک روستای رودبارک است و در ارتفاعات مشرف به روستای مجل قرار گرفته است. دسترسی راحتی دارد. برای طبیعت گردی و استفاده از اب و هوایی خوش و تازه بسیار مناسب است.

دریاچه ولشت

از شناخته شده ترین مکان های دیدنی کلاردشت که بسیار زیبا است، دریاچه ولشت است. این دریاچه در شمال شرق کلاردشت قرار گرفته است. دارای طبیعت زیبا و خاص و منحصر به فردی است. انواع تفریحات مانند قایق سواری و دوچرخه سواری در این مکان وجود دارد.امکانات خوبی مانند کافه و رستوران و سرویس بهداشتی برای مسافران کلاردشت رفتیم کجا بریم؟ حتما دریاچه ولشت را سر بزنید. دسترسی راحتی دارد و با خودرو شخصی می توانید به انجا بروید.

ویژگی و جای دریاچه ولشت
دریاچه ولشت

مازیچال

در سفر به کلاردشت مازیچال را فراموش نکنید. این روستای زیبا در ارتفاعات قرار گرفته است و برای همین زیبا است و فوق العاده رویایی است. اقیانوسی از ابر در این منطقه پدید می آید. زیبایی این دهکده با انبوهی از درختان بلوط تماشایی تر است.در حالیکه شرایط جوی خوب و مناسب باشد، پدیده‌ای از اقیانوس ابر ابجاد می گردد که رویایی و فوق العاده است؛ اگر این پدیده هم ایجاد نگردد نیز چشم‌انداز بسیار زیبایی از چالوس تا رامسر پیش رویتان خواهد بود.

علم کوه

از زیباترین مناطق کلاردشت که ارزش دیدن دارد، علم کوه است. علم کوه دومین قله مرتفع بعد از دماوند به حساب م ی آید.  این کوه از سمت شمالی به کلاردشت می رسد. طبیعت‌گردان، کوه ‌نوردان و صخره ‌نوردان بسیاری از بیشتر نقاط کشور از این منطقه دیدن می کنند.

این مکان برای گردشگران خارجی هم جذابیت زیادی دارد و از ان دیدن می کنند و به قله صعود می کنند. نیمه دوم تیرماه، بهترین زمان صعود به علم کوه است؛ در این زمان احتمال ریزش بهمن و اب و هوای پرخطر وجود ندارد.

اجاره ویلا در کلاردشت

می دانیم که کلاردشت همه جایش سرسبز و زیبا است. دشتی پر از زیبایی های طبیعی که همه را محسور خود می کند. بیشتر خانه ها و ویلاهایی که در کلاردشت در ویلا سرسبز برای اجاره مسافران هستند، دارای ویو زیبا و رویایی هستند. در تصاویر اجاره ویلا در کلاردشت به این مورد اهمیت داده شده است.

ویلاهایی که در ارتفاعات کلاردشت قرار دارند، ویو زیبا و چشم نوازی دارند. می توانید برای اجاره کوتاه مدت ویلا در کلاردشت از ویلاهایی که در ارتفاعات کلاردشت قرار دارند، انتخاب نمایید. ویلا سرسبز بهترین و با امکانات ترین ویلا را در ارتفاعات کلاردشت برای مسافران عزیز در نظر گرفته است.

در نهایت

در این مقاله به مکان های زیبا و دیدنی کلاردشت اشاره شد. اگر این مطلب را دنبال کرده باشید، حال می دانید که کلاردشت رفتیم کجا بریم؟ برای اطلاعات بیشتر از جاهای دیدنی مطالعه بیشتری داشته باشید و بر اساس نیازمندی و علاقه خود برای دیدن مکان های زیبای کلاردشت، برنامه ریزی داشته باشید.

سوالات متداول کلاردشت رفتیم کجا بریم؟

  1. ایا می توان در روستاهای زیبای کلاردشت ویلا اجاره کرد؟
    بله ویلاهای زیبای روستایی با امکانات رفاهی در ویلا سرسبز وجود دارد. می توانید برای رزرو اقدام نمایید.
  2. مرداب دیوک کجای کلاردشت است؟
    از مکان زیبا و البته خیلی شناخته نشده در کلاردشت مرداب دیوک است. برای رسیدن به این مردات حدود یک ساعت پیاده روی دارید.
  3. تپه کلار کجاست؟
    از تپه های بکر و بسیار زیبای کلاردشت، تپه کلار است. اثری تاریخی است که قدمت 6 هزار ساله دارد.
5/5 - (1 امتیاز)

در این بخش پربازدید ترین مقالات ویلا سرسبز قرار داده می شود.

مقاله 

مقاله 

مقاله

 

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)